Pages

Saturday, October 12, 2013

hari ke 3..




assalamualaikummm wahai seluruh penghuni alam maya ....
hikhikhik..

okeh..dan tetiba sahaja mentol lampu menyala nyala di tepi telinga, atas sikit dari kepala..ting..ting..tingg..siap ada bunyi lagi. hebat tak? hahahaha...daya imaginasi yang melampau..hahaha  macam nih gaya nya... ting..ting..ting..tetiba muncul idea mencurah curah nak tulis entri untuk malam ini..





okeh, kembali pada topik hari ini..
Sebenarnya, hari ini merupakan hari ke tiga aku dan pekerjaan aku yang baru ini berkenalan..heee.
Jom bersuai kenal dengan tempat aku kerja..

syarikat ni sebuah syarikat bisnes yang kecil..terletak di Kuantan..mempunyai tiga orang tokey a.k.a boss. semua bos orang Cina..aku punya unit dinama kan unit Akaun...hmmm..akaun kot..hahaha...tang mana yang aku hebat pasal akaun pon aku tak tau..hentam sajalahhh...juling mata aku lepas ni asyik tengok nombor2 je hari hari..hahaha..

okeh. itu sahaja nak cerita. K , bai.

daaa~


katahatiku 1: hmmm..jom sambung buat rancangan bajek aku sesi baru! hahahaha...
katahatiku 2: insyaAllah..mudah mudahan Allah permudahkan urusan ku di sini..huuuu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...