Pages

Monday, October 14, 2013

dalam bas..aku..dia..

Assalamualaikum...!

Oyeahhhh..! Gembira dalam hati..dapat juga balik kampung..nak jumpa buah hati..mak ayah di rumah..ohoiii..lalalala..hihihi..menyanyi nyanyi lagi..

Alkisahhh..masa aku duduk seorang, datang laki nih..tanya ada orang tak? Sambil tunjuk arah tempat duduk yang kosong sebelah aku...

Aku hanya geleng kepala..tetiba laki tadi.dengan muka keciwa kata..ok.dan berlalu pergi ke depan..

Eh..eh..tergamam aku..aku salah cakap ke..

dan selepas setapak dua melangkah, laki tadi toleh ke arah aku sambil tanya soalan yang sama..kali ni aku cakap..tak de org pon..die sengih dengan muka gembira dan duduk di sebelah aku..

Aku kompiuss...aku salah cakap ke tadi atau budak laki tu salah dengar..? atau die tak paham maksud geleng kepala tu..
Hahaha...


Sekian..


Katahatiku 1: selamat hari raya aidil adhaa.!!..

Katahatiku 2: buka pose dengan air kotak dan coklat cloud9 je..aldu lillah..berjaya jugak puasa hari ini..;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...