Pages

Tuesday, July 16, 2013

hidung dan resdung

Assalamualaikum

Alkisahh..suatu hari..aku syak hidung aku ni ada resdung..gerak hati yang amat kuat menyokong syak wasangka itu..dulu dulu punya cerita, punya lah yakin sahaja bahawa aku ini tak mempunyai resdung..
Sehinggalah pada bulan lepas..keluar nye simptom2 yang membuatkan aku gundah gulana..#cehh,ayat mahu bikin hebat saja kan# hahaha


Alkisah nya lagi, antara simptom yang aku hadapi kegatalan di kawasan hidung dan sekitar muka macam mata, kening..tapi paling terasa di hidung.rasa macam ada sesuatu yang bergerak2 je..ish3..betul, tak tipu..pastu dengan bila selsama, seminggu baru nak pulih.kekadang lebih dari seminggu pon ada..ish3..lagi satu, yang paling ketara..munxulkan jerawat2 batu di muka ku ini..adoyaii..ini paling tak tahan.hohoho..:-(

Alkisah nya yang ke 3, tanggal 29 jun, aku menapak seorang diri pergi buat rawatan resdung kat Ampang PArk mall..pertama kali jejak kan kaki untuk rawatan ni..bila jejak kan kaki je masuk kedai tu, ada seorang makcik yang tegur pasal muka aku..masa buat rawatan tu, ditegur nya kenapa dah teruk resdung ini, baru datang buat rawatan.dan bermacam2 bebelan percuma aku terima..itu lah..degil sangat aku ni.bila dah teruk baru nak cari ubat..amal..amal..ish3.. Sejam jugak aku terperak kat situ, dah siap terasa perbezaan nya.muka dah rasa ringan sikit..kurang rasa gatal nya.

ubat herba yang perlu aku ambil untuk mengawal resdung  ini..
Al kisah punya kesimpulan..
Jadi kepada sesiapa yang rasa syak diri nya ada resdung, sila la yakin kan diri untuk ambil rawatan resdung..bertindak sebelum ia nya menjadi lebih teruk...renung renungkan dan selamat beramal..ngeee B-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...