Pages

Thursday, July 25, 2013

kg baru..buka puasa..officemate

Assalamualaikumm...!

Apa kabar semua..? Apa kabar iman di hati..? Puasa masih cukup ? Terawih ada yang sudah mula untuk ponteng?


..kelmarin..

Isnin.
Kampung baru.
Hr Steak House.
Aku, kak im, Azreena,Wanie, Aina, Ifa, Noor, Akmal, Fuad,Fitri,Azim.
Sambung tiga meja untuk kami..

Berbuka puasa..Makan dan balik dengan kekenyangan..Alhamdu lillah..






Katahatiku : gambar2 akan di upload pada entri seterus nya.tunggguu..hihi

Tuesday, July 16, 2013

hidung dan resdung

Assalamualaikum

Alkisahh..suatu hari..aku syak hidung aku ni ada resdung..gerak hati yang amat kuat menyokong syak wasangka itu..dulu dulu punya cerita, punya lah yakin sahaja bahawa aku ini tak mempunyai resdung..
Sehinggalah pada bulan lepas..keluar nye simptom2 yang membuatkan aku gundah gulana..#cehh,ayat mahu bikin hebat saja kan# hahaha


Alkisah nya lagi, antara simptom yang aku hadapi kegatalan di kawasan hidung dan sekitar muka macam mata, kening..tapi paling terasa di hidung.rasa macam ada sesuatu yang bergerak2 je..ish3..betul, tak tipu..pastu dengan bila selsama, seminggu baru nak pulih.kekadang lebih dari seminggu pon ada..ish3..lagi satu, yang paling ketara..munxulkan jerawat2 batu di muka ku ini..adoyaii..ini paling tak tahan.hohoho..:-(

Alkisah nya yang ke 3, tanggal 29 jun, aku menapak seorang diri pergi buat rawatan resdung kat Ampang PArk mall..pertama kali jejak kan kaki untuk rawatan ni..bila jejak kan kaki je masuk kedai tu, ada seorang makcik yang tegur pasal muka aku..masa buat rawatan tu, ditegur nya kenapa dah teruk resdung ini, baru datang buat rawatan.dan bermacam2 bebelan percuma aku terima..itu lah..degil sangat aku ni.bila dah teruk baru nak cari ubat..amal..amal..ish3.. Sejam jugak aku terperak kat situ, dah siap terasa perbezaan nya.muka dah rasa ringan sikit..kurang rasa gatal nya.

ubat herba yang perlu aku ambil untuk mengawal resdung  ini..
Al kisah punya kesimpulan..
Jadi kepada sesiapa yang rasa syak diri nya ada resdung, sila la yakin kan diri untuk ambil rawatan resdung..bertindak sebelum ia nya menjadi lebih teruk...renung renungkan dan selamat beramal..ngeee B-)

Monday, July 15, 2013

Bila daa bosan...

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum! :-)

Ahad, 0030am..


Bila da bosan mengadap buku ini, mula laa termenung sana sini, kejap kejap tenguk telefon, kejap2 buka mukabuku, kejap2 g dapur cari apa apa untuk di kunyah dan pelbagai ragam lagi..tak habis nak cerita punya laa banyak helah malas punya pasal nak update logbook ni..ish ish ish..






Okeh, jangan salah faham ok.. gambar yang atas ni bukan aku yang conteng tau. Pemilik tulisan tu, pemilik yang tandatangan besar2 kat gambar atas tu. Beliau memang pantang nampak buku nota aku ni. Mula laa rajin tinggalkan saguhati tulisan yang konon2 comel nya itu.hihihihi.

Ok.jom sambung buat kerja..

Tak lupa juga, Selamat menyambut bulan Ramadhan al mubarak..puasa jangan tak puasa..haha..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...