Pages

Sunday, June 23, 2013

bos..aku..dan pesanan ringkas

Bismillahhirrahmanirrahim...

Jumaat..petang..dalam pejabat...

Sedang sibuk buat buat sibuk..seperti ke depan..ke belakang..masuk tempat bos..belek belek kertas atas meja..duuk bersembang dengan muka serious dengan chef, mengadap screen komputer sambil buka tutup file tanpa hala tuju...dan banyak lagi..( tak mampu aku senaraikan semua nya..hahaha)

Telefon aku bergetar getar.. Satu pesanan ringkas masuk..

Bos : ada sesapa cari saya ?
Aku : ada..kak A(bukan nama sebenar)..haha
Bos : ooo..memain ea..
Aku : hahaha..gurau gurau je.. :-D
Bos : ok laa, tengah tunggu giliran ni.
Aku : ok.:-)


Okeh.itu je nak cerita..hahaha..mesti tak faham kan..kan..hahaha

Cerita ini mengenai aku dan bos..hanya kami berdua saje yang faham.

Sekadar kenangan aku.mungkin satu hari bos aku pon baca post ini..(ermm..perasan jela cik kak oiii)


Tu je nak cerita.
Daaaaa~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...