Pages

Saturday, February 23, 2013

minggu pertama berlalu..

bismillahirraahmanirrahim



alhamdu lillah..
aku masih selamat
masih mampu senyum
masih mampu berdiri atas kaki sendiri.
setelah minggu pertama ber praktikal berlalu..
cam gempak je cerita..praktikal jer pon.
hahahaha
biasa lah..orang tak penah bekerja..
excited

minggu pertama berlalu
kaki kiri aku melecet..
alhamdu lilllah..
dugaan pertama.
berjalan pon ayu semacam..
tak boleh jalan laju2.
nanti nampak tempang nya disebabkan menahan pedih melecet.
hahaha

minggu pertama berlalu
sebab waktu makan hari Jumaat dua jam
aku makan tengahari bersama rakan sekelas aku yang berpraktikal di kLcc.
sempat juga membeli sehelai baju bundle yang Chantik! 
hahaha..
lepas ni memang kami masuk lagi kedai tu.
ngeee >_<

minggu pertama berlalu
pertama kali aku melihat muslimat solat jumaat sehingga ke pejalan kaki 
di hadapan Tabung Haji itu.

miggu pertama berlalu
hari ahad nanti Adib dan Mira Sariati aka bertunang
pasangan pertama dalam kelas kami
yang menbuat pertunangan.
Tahniah kepada mereka.
semoga ikatan berkekalan ke hingga ke akhir hayat.
menunggu Kad Kahwin baru boleh pergi ke majlis mereka.
hee
 
minggu pertama sudah berlalu..
seterusnya dan akan datang

SILA GAGAH DEMI ALLAH...!


sumber dari mukabuku

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...