Pages

Thursday, February 7, 2013

Cerita Sekarang~

bismillahirrahmanirrahim

alhamdu lillah.
setelah sekian lama aku tak melewati alam maya ini..

okeh, update selaju mungkin

Sem 8
sekarang ni, aku dah hampir ke penghujung cuti semester..
lepas ni dah masuk sem 8..
dan ini juga bermaksud aku akan memulakan sem 8
dengan ber praktikal..
huhu
takut pon ada jugak.

FyP
thesis masih belum siap dibetulkan
akhir bulan Februari ni dah kena hantar.
insyaAllah, bulan Mac ni akan di jilid kan.
Amin..

Kuala Lumpur
akan jadi tempat perantauan aku selama enam bulan akan datang.
tempat yang aku tinggalkan setelah 5,6 tahun dahulu.
terlampau banyak kenangan di sana.
dan kenangan2 yang aku tidak mahu mengungkit kembali
serius.
okeh, full stop.

PSSCM
InsyaAllah, aku cuba untuk terus aktif
akan mencari kelas latihan yang berdekatan dengan rumah akak nanti.

okeh.
itu sahaja yang sempat aku coretkan pada hari ini.
kita jumpa lagi di lain hari.
daaa~

sekadar hiasan


ciksupik, 0702,ruang tamu, nilai, N.9..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...