Pages

Tuesday, January 1, 2013

hari pertama tahun 2013

bismillahirrahmanirrahim..

owh..owh..OWHHhh...

hari ni dah masuk 2013..!
ohh mannnn!!
aku masih belum bersedia menempuh tahun baru nih..
cam boleh putarkan semula masa je kann..
hahahaha

alkisahhh...
nak ulangkaji semula aktiviti menarik sepanjang 2012 memang malas laa kan..haha
tak da masa nak taip menaip panjang lebar..
tak da masa.
jadi
hari ni
aku nak secepat mungkin 
berkongsi dengan korang pasal pengalaman aku sempana hari pertama dalam tahun 2013 ini..
macam ada orang je nak baca kan..
haha

pagi tadi 
aku, irshad a.k.a abang long, faiz, puyuh, faiz dan afiq
(rakan-rakan silat)
menaiki van kuning irshad
bersarapan di luar.
pertama kali dengan mereka..
haha

van kuning itu  :D


pelik, tapi masih nak ikut.
sebab perut dah meragam-ragam sangat minta di isi sesuatu.
dan selepas itu kami melencong ke teluk cempedak..
best jugak berada di TC ini pada pagi hari..
sejuk dan nyaman..
hee

okeh.itu sahaja update untuk hari ini..

1.1.2013

welcom to 2013!!
oyeahhh..





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...