Pages

Friday, December 14, 2012

tolong LAa!

assalamualaikum


F.Y.P II

awal pagi aku ikut seorang rakan sekelas aku jumpa SV (supervisor) utk fyp dia.
tujuan nya untuk aku mendapat penerangan, penjelasan berkenaan dengan aku punye 'discussion' dalam laporan thesis aku.

tunggu hampir setengah jam untuk berjumpa Dr.RD..lepas tu aku tak boleh masuk bersama dengan rakan aku.Dr lebih suka jumpa seorang demi seorang. ok,sedikit terkecil hati di situ.
aku cuma nak tanya 1 soalan sahaja..apalah salahnya biarkan aku masuk sekali. sobs..sobs.. ='(

apabila tiba giliran aku, Dr mencadangkan kepada aku untuk berjumpa dengan Miss.Hz ataupon En. Nz..adoyai..disebabkan oleh Dr.Rd tidak berani untuk memberi pandangan kerana tidak mahir dalam bidang ini..dan sekali lagi..sobs..sobs..

sku menghantar pesanan ringkas kepada SV aku bertanyakan mengenai laporan thesis FYP yang telah di hantar Isnin yang lalu.. dan beliau menyatakan beliau masih lagi dalam proses membaca & menyemak thesis2 berkenaan.
kemudian,
aku menghantar pesanan ringkas kepada Miss.Hz dan ternyata beliau agak busy pada hari ini (khamis) , jadi beliau mencadangkan aku berjumpa dengan nya pada esok hari (jumaat). okeh..untuk kali keduanya..sobs..sobs..

dan usaha aku untuk hari itu, agak tidak membuah kan hasil..rasa terkilan..sedih..dan susah hati..
rasa nak nangis sekuat hati...

sampai di bilik, aku terus menghempaskan diri di atas katil..dan berusaha untuk memadam kan api kemarahan dan kekecewaan yang melanda diri ini..
sekian..

~TAMAT~

tolong laaa..

katahatiku 1: mottif aku bercerita ....??? entah.kali ini aku pon tak tahu..haha..rasa macam nak share, tapi tak tau dengan siapa..jadi di sinilah aku bercerita..
katahatiku 2: tinggal 1 bulan untuk bergelar sebagai pelajar di kampus ini..tak lama lagi akan berpraktikal..
katahatiku 3 : entri kali ini, entah apa-apa laa..so, lau tak suka@ tak paham, abaikan ea.tQ. haha =D





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...