Pages

Tuesday, October 2, 2012

kerna lapar aku marah!

bismillahirrahmanirrahim


penah tak korang rasa begini..
kerana lapar, rasa cam nak marah saja semua orang yang wat salah sikit dengan kita..
pernah tak rasa?
hahaha



bagi diri aku, antara sebab yang boleh mengundang kemarahan 
bila berkaitan dengan makanan. makanan tak sedap, dapat makanan lambat masa kat kedai makan, tukang masak lupa nak wat makanan, dan hal2 yang berkaitan dengan makan.

kes malam tadi lepas balik silat, perut dah siap buat konsert,dah macam2 lagu di bunyikan.
bila sampai depan pintu, boleh pulak pintu itu di kunci. dari luar, dengar sahaja suara rakan sebilik ku.
meriah..dan tetiba senyap..

semakin lama di ketuk..diam sahaja..diberi salam..diam lagi..
diketuk berkali2 , baru lah buka pintu nya..

menyirap sahaja darah ni. ikutkan hati mahu saja bambu diorang yang kat dalam bilik tu.
tapi aku ambil initiatif mendiam kan diri. terus salin baju dan mandi.
menyejuk kan hati dan mempositifkan diri. hahaha

bila di fikirkan kembali, tetiba aku emo saja tadi.. kelakar..
gara2 lapar, aku hampir tak dapat mengawal kemarahan diri sendiri.

alhamdu lillah, selepas mandi aku dah kembali normal. darah dah sejuk.dah boleh bercakap2 + bergurau senda. ada cerita di sebalik mengapa mereka lambat buka pintu tadi..
hahaha.
kisah nya itu....
aku sambung lain kali...

time to sleep! jommm3!! selamat malam! 
(>.<)


katahatiku 1: sabar itu sebahagian daripada iman. =)
katahatiku 2: belajar daripada kesilapan.
 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...