Pages

Monday, September 10, 2012

buah cinta..

bismillahirrahmanirrahim

alhamdulillah..
hari kedua di sangkar emas..
 
tadaaaa.....
.
.
.

inilah buah cinta...

 hehehehe
petang tadi
pertama kali aku melihat.menggigit dan merasa ..
tanpa tahu apakah nama buah ini..
 
dan disebabkan rasanya yang agak peliksangat pelik sebenarnya
aku menghantar pesanan ringkas kepada sahabat aku yang hadiahkan buah ini kepada aku semalam.
 
aku : assalam..kamu, saya tak reti nak makan buah yang kamu kasi semalam =.="
dia : erkk..hahaha. gigit dan makan dalam dia..biji nya boeh makan .itu yang sedap..haha
aku : owhh..selamat ke makan biji nya? nanti tak ada anak pokok tumbuh lam perut saya kan? hahaha
dia : hahaha..selama kita makan ni , tak ada pula yang tumbuh.jadi kita boleh bagi jaminan yang ia nya selamat di makan..haha
aku : haha...ok2, saya percaya kata2 kamu.eh2,kulit nya boleh makan tak?
dia : nak makan boleh, tapi kita tak tahu lar jadi apa nanti..hahahaha
 aku : erk.. =.=" . okeh, saya dah faham..hahaha..


dan kesimpulan nya..
lepas ni lau korang jumpa buah ni..
jangan takut2 nak mencuba nya ea..
hihi..

daaaa~

katahatiku 1: terima kasih nina! hehe..
katahatiku 2: gambar dari mR.gOogle..tak sempat nak ambil gambar buah yang ori..semua dah selamat masuk perut..haha..
katahatiku 3: hasil pembacaan aku, buah ni nama nya buah cinta..hanya terdapat di cameron sahaja..*jikalau silap, harap maaf ea*

 

 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...