Pages

Sunday, June 3, 2012

pesanan ituu

assalamualaikum

senyummm!
seeenyuummm..!

senyum tak perlu kata apa-apa..
senyum!
 ngeee*sambil nampak gigi*
^__^

haha..

okeh..setelah mentelaah buku sekian lama sejam aje pon..haha, mata pon da nak malap2 je kan..
saje nak suruh senyum pagi2 buta ini..
senyum kan satu sedekah.
orang kata lau kita suka senyum, boleh buat kita awet muda.
jadi aku pon ingin tolong korang *sesiapa yang baca blog ini* jadi awet muda..
hehehe >-<

okeh! kembali kepada tujuan asal entri ini.
pesanan nya kepada ku.

sebelum keluar rumah, alu bersalaman dengan dia.
dan satu2 nya perkataan serta pesanan nya..

belajar molek-molek.

gulp...gulp..

okeh! semangat2!! 
itulah yang aku mencari sepanjang aku berada di rumah.
semangat yang hilang buat sebentar ketika aku berada di kampus.
alhamdu lillah,,kepulangan aku ke rumah tidak sia-sia.

terima kaseh ayahanda!
pesanan mu tidak akan anakanda lupai..
sobs..sobs..
T.T

katahatiku 1: ayahanda dan bonda, tunggu setahun sahaja lagi. anakanda akan membawa segulung ijazah pulang ke rumah. *.*
katahatiku 2: alhamdu lillah, kak nita dah selamat melahirkan anak nya yang kedua beberapa hari yang lepas..tahniah! dapat baby girl lagi.hehe
katahatiku 3: berusahaaaaa!!! tinggal lagi sehari untuk final exam! chaiyooo!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...