Pages

Tuesday, May 15, 2012

malam tadi...

bismillahirrahmanirrahim


nikmat nya hujan itu..

malam tadi..di bumi gambang..
guruh2..kilat pon ada...hujan tak turun2 lagi waktu itu..
dan bila aku bertekad keluar bilik, dah bersiap2..
waktu itulah hujan turun renyai2..
haha..dugaan2..

Hujan...basah..sejuk...gemuruh..

Hahaha..
semalam memang best!
 Hujan turun dengan lebatnya..menbasahi bumi gambang..tapi, aku dan rakan seperjuangan teruskan jua matlamat kami..untuk pelatih kelas potong , akan diberikan pelari pisau..
pelatih kelas asas, akan diajar buah yang ke 4 dan 5..

 Dan aku sebagai wakil tenaga pengajar wanita dan satu-satunya..
terpaksa menguatkan semangat dan tabah melawan kesejukan 
untuk memberi pelari pisau kepada 
pelatih potong wanita seramai 20 orang..
hohoho..
Memang masyuk laa..tengah2 hujan lebat tu..
sejuk jangan nak tegur la..baju habis basah..
terketar2 tahan sejuk..
Hahaha...
Pengalaman baru yang sangat manis..pelari pisau dan hujan lebat..
Alhamdu lillah, selesai sudah tugasku hujan pon berhenti..hehehe...memang dugaan betul..mungkin ini satu ujian kepada diriku..hehehe..

pesan Abang Leman, mandi malam2 memang tak elok.tapi sebab hujan kan, jadi mandi lah jugak..
nak lagi best, mandi dengan air suam..
tapi kalau tak mampu, sebelum tidur pastikan minum air suam secawan..
itu pon dah ok.

~sekiann~

mandi hujan..hehe..


katahatiku 1: oyeaahhhh!!! puas hati dapat mandi hujan..hehehe
katahatiku 2: hujan itu bukan penyebab untuk kita demam.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...