Pages

Monday, May 28, 2012

Kembara cuti MidSeM #siri 5#

bismillahirrahmanirrahim

SELASA (3 april 2012)
hari terakhir kembara pertama cuti Midsem.

kalau di ikutkan perancangan awal, pada pagi selasa ini, kami akan ke Ulu Yam..beriadah di sana..sambil bermandi manda air terjun serta berkelah di sana..tapi di sebabkan beberapa halangan, kami batalkan misi kami pada pagi itu..huuhuuu..mungkin boleh jadi misi untuk cuti seterusnya pula..hihi XD

jadi sepatutnya aku dan Yani akan pulang ke universiti.Yani dengan program yang akan datang, perlu mencari maklumat dan sebagainya,,aku pula kerana pada hari khamis perlu meghadiri taklimat dan bertolak pada malam nya ke progam ke-2 untuk cuti midsem ini..tetapi aku pula menukar perancangan..tetiba rindu pula pada bonda dan ayahanda di rumah..jadi, tekad kan diri untuk pulang berjumpa mereka sebentar..hehe..

tamat kembara program pertama aku untuk cuti Midsem ini..
kembara yang kedua..akan aku rajin2 kan diri secepat mungkin menaip2 di sini  untuk di kongsi bersama...

tatatatatata....



katahatiku 1: sangat2 best! 
katahatiku 2: tunggu untuk kembara yang kedua pula ea...daaa~
katahatiku 3: the end of the kembara cuti midsem..~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...