Pages

Monday, April 23, 2012

Kembara cuti MidSeM #siri 3#

bismillahirrahmanirrahim..

Ahad (1april 2012)
hari ketiga pengembaraan aku..

pagi ni, kami akan bergabung!! oyeahhh!! hahaha...
geng jalan2 kami akan bersatu pada hari ini..
misi kami hari ini, masuk Akuaria di kLcc..tp sebelum itu, kami menunggu wani dr kajang..

malas nak cerita panjang, cam biasa...layan sama itu gambar laa..hehehe XD

ketika baru sampai akuaria...xsabar nak teroka..hihi

wani dan ikan pirana..hoho T.T

ikan yu. boleh pegang secara 'live'. hoho..kulitnya licin..hehe.geli pon ade lepas pegang..lalala =P
buaya biawak..buaya biawak.buiwak..biaya..hahaha >_<

cuba teka siapakah gerangan nya ituu..?? haha
ikan besar yang sangat besar!! ikan gergasi kot.hihi @.@
ikan yang ada benjol d kepala..akibat asyik langgar dinding jer.andaian semata-mata.haha
air yang tenang, jgn disangka tiada buaya..tapi tengok tuu! siap ada kura-kura..haha..comel2!

dan
 kami masuk ke dalam terowong..dunia dalam air..
besar nya ikan tuu!!

ikan kecik2 yang cantik!!

erkk..ikan yang menakutkan..huhu..
hoho..ikan pari besar! lau masak ni boleh tahan 2, 3 bulan.haha :D
ikan kecil yang comel.
ikan yang macho..hoho :P

hurmm..ikan ni lapar kot.tengok mulut tuu..luasnya dia nganga..ahaha :P



ikan pelik yang menarik. =)
 dah abis pusing2 dalam terowong..sambung kat luar pula..

tadaaaa..!!!

muka teruja jumpa kuda laut secara 'live' hohoho! :D

kuda laut!!

kuda laut yang encem!
bersama pasangan nya..

ini pon ada..apekah ituu..?? lalalla :P

ikan kecil2


ikan warna warni

amboi...tang mulut tuu..muncungnya..hihi..

udang..? unta..?? udang unta..?? #.#
ermm..udang boxer..?? haha =P

setelah habis pusing2..muka kepenatan..haha..

setelah puas berkenal-kenalan dengan ikan2 kat situ..perut pon asyik bunyi2..lapar2 sebab asyik tengok ikan jer..lau masak, wat lauk pon sedap ikan2 tu..hahaha..

petang tu, lepas selesai solat kat masjid as-syakirin ,kami meneruskan misi seterusnya..menuju ke wangsa maju..
mencari burger kaw2..
kaw ker??
haha..
belum cuba belum tau..

pernah dengar pasal Burger Kaw-Kaw...??
antara link pasal burger ni






antara burger yang di jual..yumm3! =P


3 jam kot berbaris semata-mata nak tahu apa yang KAW pasal burger ni..haha...layaaannn jelaa..

giliran ke 53..menunngu dari kul 5lebih dan akhirnya dapat kul 8++ malam. masyuk giler r. =.="

brader yang tak jemu2 ambil order dari pelanggang.

dan inilah hasilnya..!!

mantap!! sedap..!! terbaEkkk..!!!
memang berbaloi la tunggu lame pon..
hohoho
                         bersambung...
 
katahatiku 1: tidur dengan kekenyangan pada malam itu..
katahatiku 2: akhirnya..misi hari ke3 tercapai..!! haha..
katahatiku 3: alhamdu lillah. =) 

3 comments:

BiNggUNgMaMa said...

pewittt...awak terr...
bila mau siap literature review ni...hahaha....

mau berger kaw2 satu!!! kelaparan ni bila buat psm...hahaha

cikmamal said...

hahaha..
awak terrr..
=P

FazierFawziey said...

alahai..sungguh ku jelezzzz..huwaaa
nk gak g akuaria...tp xder sape y nk bwak n nk teman den..hoho
lame xsinggah sini...=]]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...