Pages

Saturday, April 14, 2012

Kembara cuti MidSeM #siri 1#

assalamualaikum.

alhamdu lillah..aku berjaya merajin kan jemari2 untuk menari-nari menekan papan kekunci 'lappy' tok tunaikan janji ku..cuti midsem dah tamat..apa yang aku buat sepanjang cuti ni??  aku bersama2 Geng Jalan2 Kami melaksanakan misi kami...jom layannn~

hari JUMAAT ( 30/4/2012)

pagi itu, satu dan satu-satu nye kelas aku untuk sepanjang minggu itu..test pulak tu.. =.=' subjek change management.. itu pon sejam jer. =.=" hahaha..tengok rakan2 yang tak ambil subjek ini, semua dah terbang ke Jerteh, Terengganu, ade program motivasi di sebuah sekolah menengah. jeles sungguh! seriously jealous..sebab kami jarang2 dapat pergi program yang majoriti nya adalah 70% daripada nya adalah budak kelas aku..huhu..

okeh..tengahari pula, wani, yani dan dayah pula terbang ke Kuala Lumpur..wani ke rumah kakak nye di kajang, dan yani ke rumah dayah di gombak..*sepatutnye aku pon gerak sama ngan diaorang, tapi tiket bas pulak dah habis..huhu

petang pulak..tiba masa nya aku pula yang meninggalkan universiti terchenta..hahaha..taksabar..tak sabar..
sorang2, dengan tempat yang tak pernah aku jejakkan kaki di sana. cuak sikit sebab Dayah dah gerak ngan Yani tengaharinya..tapi layan jer..gara 2 mahu ke rumah Dayah. melaksanakan misi kami..haha..

magrib..alhamdu lillah,selamat tiba di bustop Gombak..menunggu Dayah dan Yani hampir setengah jam. dan akhirnya tiba di Pinggiran, Gombak.rumah Dayah..

selepas selesai makan malam, Dayah bawa kami ke pasar malam berhampiran rumahnya..
pasar malam yang hampir sama dengan pasar malam Gambang..hehe..

selesai di sana, balik rumah..bersihkan diri, dan aku terus lena di atas katil..penat2..haha..
mood tak sabar nak menunggu hari esoknya..ngeee +_+


...zzzzZZZZ...

tiket bas.pertama kali naik bas ni.hehehe

mempersembahkan...


Geng Jalan2 Kami

 dan ahli-ahli nya...

dayah a.k.a supikk

yani a.k.a cikMon

wani a.k.a mok su
dan
lastly
.
.
.
aku a.k.a cikmamal
 katahatiku 1: akan bersambung pada masa datang..tungguuu untuk episod seterusnya..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...