Pages

Tuesday, February 21, 2012

ape kes..????!!!

assalamualikum
 
 
hurmm.
tetiba baru2 ni, aku mengalami masalah kekacauan jiwa betol la..
asyik nak tacing2 je keja nya..
 
APE KES  ni  ??
adoyai..
=.="

tolong la...
tolong laaa !!


kamu si hati yang ada di dalam ini,
tolong saya..
jangan nakal2.
tolong la faham.
jangan mudah terasa ok..
tolong saya
kawal kamu sendiri.
tolong la saya
saya tak mahu begini lagi
tolong saya
bertahan dan terus bertahan
tolong la saya
menjadi kuat dan semakin kuat
tolong saya
betolkan yang biasa 
dan
biasakan yang betol

wahai si hati
aku dah tak mahu sebegitu lagi
tidak mahu terasa kelainan nya lagi
pulih la wahai hati
ubat lah diri mu 
agar terbiasa dengan yang biasa ini
bertahan sehingga akhirnya
 



katahatiku 1: berusaha untuk service hati ini.
katahatiku 2: blog masih lagi dalam "construction process". agak tidak kemas dan tersusun rapi. .akan di baik pulih dalam masa yang terdekat.harap maklum..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...