Pages

Sunday, January 8, 2012

konvoi ke umah abang jeff...!

assalamualaikum.

alhamdulillah, hari ini hari kedua aku dah merdeka..
wink2..senyum lebar sampai ke telinga..=D 
*mentang2 dah habis exam *
hehehehe

jom..petang ini aku nak bercerita pasal hari semalam.
memang terbaEk..! superb..!! cayalah bro..!
hahaha..puas ati kott!
*mood bahagia*

semalam aku dan rakan2 silat ke , pergi ke rumah abang jeff dan kak da..
ada sedikit masak2 dan makan2 yang dianjurkan oleh abang jeff untuk kami..
siap masak bubur asyura ag tu..
hoho..
terbaEkkk!

paling aku syok, dapat merempit untuk kali pertama dengan che wani, dan jaja.
manakala, ak merempit sorang2 ngan motor.
gerak lam jam 11 pagi, gara2 dapat keta sewa lambat..
pastu kereta t
u ade masalah..dengan tempat duduk sebelah pemandu yang rosak2 sikit *sumber dari mereka yang naek kereta* dan lampu signal kanan dan kiri yang tak menyala..
erkk! ok, fine. itu sangat2 bahaya ok. boleh melibatkan hidup dan mati anak orang ni..
huhuu
akhirnya, lepas cari kereta baru, lam jam 11 lebih baru gerak.
rumah abang jeff dekat taman yang menghala ke Pekan..taman ape ntah nama nya..hihihi..
sampai2, kami terus masuk dapur..
tolong2 apa yang patut untuk makan tengahari..
menu kami tengahari itu..
nasi kerabu..
hohoho..
memang terbaEk yang ke-2!!!

lepas makan2, geng2 lelaki meneruskan agenda mereka
dengan mengacau bubur asyura yang ada di atas dapur
tu..kami pula, selesai mengemas dapur ,
semua ambil kedudukan masing2 depan tv.
layan cerita hidustan.
hahaha
terbaEk yang ke-3..!!


selesai tonton wayang hindustan di rumah abang jeff, solat2 asar,
kami pon berangkat pulang.
kali ni aku, che wani dan jaja 
berkonvoi merempit dengan geng2 lelaki..

che we mengetuai rombongan dengan berada di hadapan.
raja mengikuti che we dengan rapat
che wani dan aku mengikuti di tengah2
syahmi puyuh nagn faiz ade di belakang kami
faiz dengan motor vespa yang havoc!
kete kak wawa n the geng ada kat tengah2 jugak..
hihihi..
ini memang paling terbaEKKK laa..hihi..