Pages

Sunday, October 9, 2011

WARDANCE..!!! tAriaN PeranG WatAniAh UMp.

assalamualaikum..!


*mood berkawat kaki*
kiri..kanan..kiri..
kiri kanan kiri..
kanan kiri kanan..erkk?? cam pelik je
hahaha =D

Tarian perang !!
28 September 2011.
Pada malam hari rabu yang lalu, aku terlibat dalam 
PELANCARAN KONVOKESYEN UMP YANG KE-6
yang berlangsung semalam (1 oktober). 
Aku dan pasukanku terlibat dalam menyambut kedatangan tetamu VIP ketika malam itu.
Malas nak cakap banyak, 
mulut pon busuk, 
buat habis air liur je 
*ngajuk jurulatih kami *
hahahha +_+

Hehe..jom layan gambar!!



~sesi pagi dan petang.. ketika latihan terakhir~


rakan seperjuangan..misya n izzah!

pakaian lengkap askar!
rakan seperjuangan lagi! ayu, aniemah, nana.


~pada malam kejadian~



mempersembahkan..!!


video tarian perang
*gambar agak gelap..huhu :( *


atau


atau

video lagi2!

video tarian perang *gambar agak gelap..huhu :( *




pasukan tarian perang dari wataniah uMp! *selepas habis persembahan*




kata2 semangat & ucapan tahniah drpd Tuan Imad(pegawai wataniah) selepas persembahan
da tak kenal muka masing2 selepas habis persembahan*muka kena conteng! hehe*


ketua platun kami, prebet farid !


jurulatih( sarjan2) yang sporting!



i love this picture! aniemah, my roomate.



candid askar2 yang bergaya! hehe




beri biru lambang kami..
harimau garang sifat kami..
mekanise bridget kami..
kami tetap gagah berani..!

aum!!!



~TAMAT~


katahatiku 1: terima kasih pada jurulatih yang banyak berkorban masa demi mengajar kami.. :)
katahatiku 2: kamu2 semua wataniah uMp! memang terbaEKK laaa!! gud job guys!!
katahatiku 3: aum3!! haha =.=
katahatiku 4: sampai 3 alternatif video..gara2 nak kasi korang tengok..! haha..semangat giler..hehe =.="








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...