Pages

Sunday, October 9, 2011

Malam Santai Kome' Anak Pahang datang lagi..!! =)

bismillahirrahmanirrahim

dipendekkan cerita!

jom layan gambar!!

*erkk..memang pendek..
kan2? haha*






~malam santai kome' anak pahang!~




~fylers disebarkan merata2~








barisan ajak terlibat dan tetamu jemputan seta anak2 pahang di uMp!




jom..aku cerita sikit pasal program ni..


Majlis perjumpaan mahasiswa dan mahasiswi Negeri Pahang Universiti Malaysia Pahang iaitu Malam Santai Kome' Anak Pahang.. Semua mahasiswa dan mahasiswi Negeri Pahang di Universiti Malaysia Pahang dijemput hadir.. Moh bina rangkaian kenalan anak2 pahang disamping mengeratkan silaturahim sesama kite termasuk sesi dialog bersama Yayasan Pahang..

Syarat Keahlian :
1. Dilahirkan di Negeri Pahang ATAU
2. Ibu atau Bapa atau kedua-duanya dilahirkan di Negeri Pahang ATAU
3. Bermastautin di Negeri Pahang sekurang-kurangnya 10 TAHUN
( ^_^ )

sekian terima kasih!

kata-kata ni pon aku tiru dari mukabuku semampan..haha 
punye malas nak menaip..ish3.. =P

katahatiku 1:  tak perlu susah payah kecilkan + sepet kan mata anda2 semua tok cari aku lam gambar tu.  
 bajek perasan je ada orang nak cari gambar aku..haha :D  
sibuk punya pasal..nak kena siapkan assignment utuk dihantar esok nya buat aku datang hanya tok 1 jam jer.kul 10 mlm dah cabut..pergi discussion dengan kawan..huhu. =(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...