Pages

Monday, October 24, 2011

hAri iNi PAHANG cUTi..

bismillahirrahmanirrahim


allahu akbar..!
allahu akbar..!
allahu akbar..!

hihi..bersemangat sikit pada pagi2 hari ini..
jam menunjukkan pukul 9.50 pagi.
bilik sunyi sepi
duduk sorang-sorang je, yang lain da balik rumah
hari mendung2
dan hujan gerimis di luar.

tapi yang pasti
hari ni tak perlu bergegas nak pergi kelas + menyibukkan otak dengan  assignment yang perlu dihantar +membusykan diri dengan aktiviti2 lain
kerana

HARI INI PAHANG CUTI..
OYEAHHHH!!
hehehe

sempena dengan keputeraan  hari Keputeraan KDYMM Tuanku Sultan Pahang yang ke 81.
daulat tuanku!


 


Pada 24hb Oktober 2011,
merupakan hari Keputeraan KDYMM Tuanku Sultan Pahang yang ke 81.
Kami seluruh rakyat PAHANG yang
bernaung di bawah panji-panji pemerintahan 
Tuanku Sultan Haji Ahmad Shah Ibni Almarhum Sultan Abu Bakar Ri'ayatuddin Al Mu'adzam Shah
mengambil kesempatan ini 
mendoakan kesejahteraan dan kesihatan Tuanku.
Kemesraan dan keprihatinan
Tuanku terhadap rakyat jelata amat kami sanjungi. 

DAULAT TUANKU!!

katahatiku 1: daulat tuanku!
katahatiku 2: aku baru balik dari camping team building .gambar2 akan di upload nanti..tungguuuu..!
katahtiku 3: cuti seminggu dah bermula..jelez tengok orang lain da balik, tapi aku masih kat umP nie.huhuuu..nak balik jugakkk...!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...