Pages

Thursday, October 6, 2011

cEriTa hAri IsnIn Yang LaLu

assalamualaikum warga2 alam maya !!
hehe (+_+)

dipendekkan cerita.
kebiasaan nya hari isnin, jadual aku penuh dengan kelas..lepas kelas statistics, kelas estimating & scheduling..
pastu kelas project management tools plak..
tapi
hari isnin yang lalu..
lain daripada yang lain..
tengah2 sibuk berjalan cari kelas

tetiba ..

trrrrr...trrrr...trrrr...( telefon bimbit bergetar : mood silent: )
okeh..! abaikan..bergegas + jalan laju + sembang dengan kawan2 kat sebelah,
destinasi kelas seterusnya 5minit (lebih kurang) berjalan kaki.

balik bilik..tengah hari..
tengok handphone tadi.

1 message received
open

" Hijaunye die ai ni..hehehe"
di translate kan
menjadi
"hijau nya hari ini..hehe"

sender : u-dom'rini

okeh!!
wuwuwuwuwu... ="(
terharunya...
sob..sobss...sooobss..

rini...a.k.a. siti marini bt saat!
ex-rumate aku masa sem 1..
aku memang rapat dengan nya..
antara rumate2 yang lain,
dengan beliau lah aku boleh ceritakan segala-galanya..
dari A sampai Z..
sesuatu yang jarang aku lakukan pada rakan2 aku..

mungkin tak sempat nak bertegur sapa dengan nya tadi...gara2 bergegas ke kelas tadi..
huuu..
hantar pesanan ringkas ni ( sms )
pon cukup mengembirakan hati aku..
hehehe..

SAYA SAYANG KAMO , RINI..!!
INDEED! 
=.=


~si berbaju ungu dan si berbaju hijau~

katahatiku 1: mood-terharu..wuwuwuuu :')


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...