Pages

Friday, September 16, 2011

khas untuk seseorang bernama "AKAK'

assalamualaikum..

jarang sekali untuk aku berceloteh mengenai nya..
dalam fikiran ku, cukup lah hanya aku dan mereka yang tertentu mengetahui pasal ini.
cukuplah hanya satu tahun lebih aku mengenali nya..
cukuplah sampai di situ
kegembiraan
kesedihan
kekecewaan
dan 
kenangan 
aku dan dia.
 

tanggal 15 september yang lalu,
genap lah beliau berumur 22 tahun.

selamat hari lahir akak..

semoga panjang umur..

murah rezeki..

selamat berada di sana..

belajarlah bersungguh-sungguh untuk menggapai cita-cita mu..


maaf lah , jikalau terlambat ucap.
terlambat bukan bermakna diriku lupa.
tetapi ada beberapa perkara yang perlu diselesaikan dahulu.
 
kali ini  aku terpanggil untuk menulis sedikit tentang beliau.
mungkin kerana kesulitan untuk aku berhubung dengan nya.
ku hantar email..tiada respon..
ku hantar message di mukabuku(facebook)
..juga tiada respon.. 
untuk menghantar pesanan ringkas mahupon membuat panggilan
memang agak mustahil
kerana
aku sendiri tidak pasti di mana beliau sekarang.
nak mengadu..tapi tak tahu pada siapa..
huhuhu 
namun..satu hakikat yang aku tidak akan menafikan..
 
I LOVE YOU AKAK!..
INDEED!!





katahatiku 1: semoga berjaya di sana...dan kembali ke tanah air ini dengan selamatnya..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...