Pages

Thursday, September 22, 2011

#Wordless Wednesday# : WW1 pertama kali

assalamualaikum


~barisan fasilitator unit penyelaras program di uMp kampus pekan~

 ~siti marini saat dan cik mamallimah.! jamuan hari raya uMp~

esok quiz statistics!!

setadi..setadi..setadi...



katahatiku 1: pertama kali buat rabu tanpa kata-kata (wordless wednesday). hehehe
katahatiku 2: esok quiz statistics.....!!!!

Monday, September 19, 2011

jom amalkan .. =)

assalamualikum..

 

 


katahatiku 1: sumber gambar ini adalah mukabuku..harap empunya gambar mengizinkan aku meletakkannya di sini..hehe..
katahatiku 2: jom perlahan-lahan , kita amalkan..ngee ;)










Friday, September 16, 2011

Kagum DEngan DIA...

bismillahirrahmanirrahim

seperti yang dijangka kan..
aku kembali di sini lagi..
korang dapat bayangkan tak betapa booosaaaannn
nye aku sampai terlebih rajin nak menge post entri 
yang ketiga dalam masa 1 hari ni..

tapi x kisah la..
selagi ada modal untuk bercerita, selagi itu jari ku laju menari-nari mengeja perkataan
demi perkataan untuk melengkapkan sebuah cerita.

cukup celoteh yang tak da motifnya i ni.

kali ini aku nak cerita pasal program semalam..
 jeng ..jeng..jengggg...!




haa..percaya atau pon tidak..ini memang realiti.
untuk kali pertama nya aku mendengar syarahan secara dekat dengan beliau.
hohoho..bangga gile rasanye..
hehehe.
padahal datang lambat, selamat ada kerusi kosong untuk duduk..huhu


Tun mahathir bersama dato'  NC ump dan TNC Akademik & antarabangsa.

 walaupon syarahan beliau hanya sekejap di ikuti oleh sesi soal jawab,
namun isi dan kupasan isi tersebut memang padat..
memang mantop lah!
memang berbaloi2 aku pergi..

satu pengalaman yang menarik, tak akan aku lupakan.
aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas jasamu yang tidak kenal erti jemu dalam menaiktarafkan dan memajukan Malaysia sehingga menjadi sebuah negara yang dikenali di mata dunia..
terima kasih! 
(>_<)



selamat hari MALAYSIA..!!

bismillahirrahmanirrahim


dua post dalam masa satu hari..hebat x??
hahaha..
nampak sangat hari ini jari jemariku sangat2 rajin!
cayalah...!! terbaEEk ...!!
*hari cuti, memang la boleh menyibukkan diri kat alam maya ini sepanjang masa..hehehe*
 
tidak mustahil hari ini mungkin akan menjadi tiga atau empat cerita yang akan muncul di sini..hehe
tak pasti lagi lar..tengok keadaan dulu.


untuk entri kali ini ..
bersempena dengan hari ini..

16 SEPTEMBER 2011..

dengan rasa berbangga nya dengan kerakyatan aku ketika ini..
terimalah...!!!






katahatiku 1: merdeka..! merdeka..! merdeka....!!

















khas untuk seseorang bernama "AKAK'

assalamualaikum..

jarang sekali untuk aku berceloteh mengenai nya..
dalam fikiran ku, cukup lah hanya aku dan mereka yang tertentu mengetahui pasal ini.
cukuplah hanya satu tahun lebih aku mengenali nya..
cukuplah sampai di situ
kegembiraan
kesedihan
kekecewaan
dan 
kenangan 
aku dan dia.
 

tanggal 15 september yang lalu,
genap lah beliau berumur 22 tahun.

selamat hari lahir akak..

semoga panjang umur..

murah rezeki..

selamat berada di sana..

belajarlah bersungguh-sungguh untuk menggapai cita-cita mu..


maaf lah , jikalau terlambat ucap.
terlambat bukan bermakna diriku lupa.
tetapi ada beberapa perkara yang perlu diselesaikan dahulu.
 
kali ini  aku terpanggil untuk menulis sedikit tentang beliau.
mungkin kerana kesulitan untuk aku berhubung dengan nya.
ku hantar email..tiada respon..
ku hantar message di mukabuku(facebook)
..juga tiada respon.. 
untuk menghantar pesanan ringkas mahupon membuat panggilan
memang agak mustahil
kerana
aku sendiri tidak pasti di mana beliau sekarang.
nak mengadu..tapi tak tahu pada siapa..
huhuhu 
namun..satu hakikat yang aku tidak akan menafikan..
 
I LOVE YOU AKAK!..
INDEED!!





katahatiku 1: semoga berjaya di sana...dan kembali ke tanah air ini dengan selamatnya..

Sunday, September 11, 2011

belOm TerLaMbaT..!

bismillahirrahmanirrahim


alhamdulilah..
aku masih berpeluang menatap kembali blog yang di rindui ini.
begitu banyak cerita untuk di kongsi dalam blog ini
 tungguuu...!

pertama nya sekali aku rasa masih belum terlambat untuk menyatakan hasrat dalam hati aku ini..
terima LAHHH..!




maaf jikalau diri ku pernah membuat salah pada sesiapa yang mengenali aku.

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN.

sekian..
jumpa di lain masa..
daaaaaaaaa~


katahatiku 1: petang ni nak balik ump kampus gambang setelah menapak 1 minggu di ump kampus pekan.
huhu..
katahatiku 2 : yee..? apa2? duit raye...? haha..semakin meningkat usia..semakin tidak dihirau kan orangnya..jadi angpou raya pon semakin tiada..



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...