Pages

Thursday, August 11, 2011

nak ni boleh x???

assalamualaikum..! 





 huhu..
untuk pengetahuan tshirt ini ada macam-macam warna..
macam kat bawah ni..





 tapi
aku tetap nak yang warna asal..
sebab nampak lagi 
comel,
segak,
bergaya,
dan
original laa.
 hehe
=.="

MACAM NII...!!
heee 
=.=


tapi kan, ada orang pernah kata..kalau kasi hadiah baju kat seseorang,
nanti mereka akan berpisah..
 aku pon pernah mengalami sendiri
5 tahun yang lalu, seseorang yang aku amat sayangi menghadiahkan 
sehelai baju kepada aku..
malangnya, 
sampai sekarang aku tak mampu untuk berjumpa dan bertanya kabar dengannya
mungkin kerana DIA terlalu jauh daripada aku dan sangat sibuk
dengan kehidupan yang mencabar di sana,
pergi menunaikan tanggungjawab sebagai 
seorang mahasiswi di 
seberang laut.


jadi,
kesimpulannya..
tak tau boleh percaya atau tidak.
  
senang cerita, tak apa lah.biar aku yang beli sendiri..
insyaAllah, ada rezeki ada lah nanti.
hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...