Pages

Thursday, July 14, 2011

kepalo aden PONIN..!!

bismillahirrahmanirrahim..

straight to the point..
aku penin! 
s.e.r.a.b.u.t !!
hadoi2..
=.="


petang tadi aku baru sampai hostel
tapi 
sejak hari isnin 
aku dah start tidur tak lena, makan tak kenyang, mandi ..?
ahaa..kalau pasal mandi, 
mandi memang basah sebab aku mandi guna air, tak da guna
salji @ pasir yang sampai tak basah badan aku..
hehehe..

ketensionan tahap cipan yang tahap paling tinggi !
gara2 pasal bilik dan harta benda dalam bilik ini.

dah agak da, mesti perkara ini akan terjadi.
tapi cam biasa, sebelum ni hanya buat tak peduli je kan..
sekarang, ambik ko!
bak kata nabil, raja lawak..
Lu pk laa sendiri..!

huhuhu..rasa cam nak nangis je .sob..sobbbss.. =(
sebab tak mampu fikir kan penyelesaian yang 
terbaek boleh aku lakukan.
esok, insyaAllah, roomate aku yang lain akan sampai. 
 kak wani, dari johor..ayu dari melaka. lagi sorang, anim, 
memang tak dapat la nak datang, 
sebab jauh sangat. lagipon dia dah wat persediaan awal-awal lagi..
jadi cam takda masalah sangat bagi dia..

dan aku masih menunggu mereka dengan sabar dan hati yang tak tenang.
koranggg..cepat laa balik sini..
waaa ="( 
nak nangis daa ni..sambil tahan empangan air mata.

dipendekkan cerita , hostel aku ini kena kosongkan 2, 3 hari lagi..
tapi masyaAllah, barang dalam bilik ni masih banyak lagi.
dengan barang orang yang menumpang lagi.
camna ni..hadoi2!

tak tahu la nak cakap camna sekarang..
berdoa dan bertawakal..


katahatiku 1:  Ya Allah, kepada Engkau aku sembah, dan kepada Engkau aku meminta pertolongan..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...