Pages

Sunday, July 17, 2011

imbas kembali..hehe

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..Allahuakbar! hehehe..tetiba je kann..xde motif sebenarnya..saja2 jer tuh..haha :D
Okeh.kembali kepada tujuan asal aku merajinkan jari jemariku untuk menari nari mengeja perkataan demi perkataan yang ingin aku kongsi bersama.
Kali ini, aku akan bercerita pasal aktiviti aku pada bulan Jun yang lalu...


THE REVEIW OF JUNE 2011






PART 1


20 Jun 2011 

                            Aku telah kembali ke bumi universiti aku yang terletak di tepi 
lebuhraya utara selatan ,atau lebih spesifik terletak di Gambang. Pagi tu, rakan2 ku yang baru habis latihan rekrut WATANIAh telah menjemput aku di simpang Gambang..hampir 1 jam aku menunggu mereka gara2 mereka bangun lambat pagi itu..ish3..biasa lar , lepas gian nak tidur lama2. Kebiasaan kalau dalam rekrut mesti kena bangun awal pagi. 

                          Aku terus mengCOOL kan diri..menunggu dengan sabar.
sarap kejap kat gerai makan berhampiran. Pastu beli surat khabar dan baca..
akhirnya , sampai jugak mereka. Kami meneruskan perjalanan ke terminal Makmur, 
kerana Ayu nak pergi ke Melaka(rumah akaknya) .lepas hantar Ayu, kami terjah ke MegaMall..memenuhi hasrat Anim, aku dan Balqis pon pergi beli stokin rm1 kat Giant..gara-gara Anim yang kempunan nak main Bowling. Hehehe. Nampaknya, Balqis sudah semakin gagah perkasa selepas dari rekrut sebab nampak jer balingan bola bowling dia biasa-biasa je,tapi mak aiii! Hampir semua pin-pin jatuh..

                               itulah kehebatan Balqis sehingga dinobatkan sebagai Juara..
haha*ayat tak boleh blah jer* nampaknya Anim kelihatan keciwa kerana hanya mendapat tempat ke3..aishhh...kecian jer ann.takpa Anim..tak cukup bertuah haritu..cuba lagi lain kali..hehehe. lepas habis kami main bowling, seterusnya kami pon berangkat pulang..tetapi sempat singgah ke kedai kek..hurmm..;P aku pon hampir dapat mengagak plan mereka membeli kek sebenarnya..lagipon hari jadiku baru lepas ..

                                So, aku pon cam wat kesah tak kesah je masa diorang beli kek.
mungkin firasatku tak betul. malam tu aku , dan tiba-tiba mereka menyambut hari jadiku..waaaah! terharu2..huhuuu...yelah, jarang bebenar aku untuk celebrate hari jadi aku sendiri..hehe..terharu jugak sebenarnya..terima kasih pada rakan-rakan seperjuangan.
.ANIM, BALQIS,IZZAH, dan SARAH..malam itu, aku tidur kekenyangan dengan kek
yang sedap itu. Weee  =D



bukan gambar sebenar..hehe

katahatiku 1 : okeh, suddenly I thought to let my comment in the section “KATAHATIKU” in English version.  Hehe.I don’t care if my English is broken or not, at least I hope that it is simple enough to readers understand it. I need comments from everyone who are willing to give any comment about this. No hurt feeling. That’s all. Thank you. Hehe +___+

Katahatiku 2: thank you very much my friend! For celebrated my belated birthday and for the delicious cake.

katahatiku 3: my job began for preparation of MINDS( minggu induksi siswa intake  for this September intake )huhuuu..
katahatiku 4: for the time being, I still have Anim as my roommate to accompany me as long as she stay in university. It’s enough that, at least I has friend in the room to talk to. Hehehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...