Pages

Saturday, July 16, 2011

aku sudah matang??!

Bismillahirrahmanirrahim...


Alhamdulillah,

syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnia NYA ku masih lagi 
dapat bernafas sehingga kehari ini..
untuk makluman semua, pada tanggal 14 JUN yang lepas 
genaplah umurku setua 21 tahun..hehe..woww!! 
dah besar panjang rupanya aku ini.. Tapi masih tak sedarkan diri..
rasa cam baru saja habis SPM..
ish3.. 
Betul2 tak sedar diri aku ni..
haha =D 

Apa yang aku buat pada hari lahirku?? Hurmm..tak da apa yang istimewa pun..hehe.. 
Sambut dengan penuh rasa kenikmatan dapat bernafas sehingga saat ini...
ditambah pula dengan puasa sunat..
dan 
Alhamdulillah, 
aku dapat habiskan puasa dengan pelbagai cobaan dan dugaan terhadapku..haha..klakar lar,hampir2 aku terbatal puasa..selamat aku dah tanam niat betul2 mahu berpuasa hari itu..hikhikhik +__+

Pastu malam tu, aku menelefon kawan baik ku, nur hidayah kamarudin...atau nama glamernya KUPT 
..hehe..kami memang jarang update masing2 perkembangan kecuali kalau ade peristiwa2 penting..macam ini lar, hari lahir , hari raya..bru ingat nak member2 lama...hadoyaiii..
Tapi kalau dah bergayut..sejam pon tak cukup..haha..

jom update pasal kupt nie..

Nama panjang : nur hidayah kamarudin..
nama gelaran : minaci, macik, kupt, kupti, dayah..
umor: sama dengan aku lar..(21tahun).
Masih belajar di UNIMAp( universiti malaysia perlis) ..
ketinggian lagi rendah dari aku..hehehe ( lam 150 cm kutt..) 
berat..hmmm..lebey kurang cam aku( xnak gtau ! haha ) 
pekerjaan sekarang : pengasuh sementara di subuah rumah pengasuh (taska kutt, tak pasti lar..hikhik =P ) 
hari2 jalan kaki ke tempat kerja selama 15 minit.(huhu..agak jauh gak tu) 
aku kenal minaci kupt ini dari tingkatan 4..di salah sebuah sekolah berasrama di ibu negara...
lepas abes SPM aku dah tak pernah jumpa ..
masing2 belajar di negeri lain2..
sampai sekarang 2011, dah hampir 3, 4 tahun aku tak jumpa..sob..sob.. =’( ..
okeh sekian sahaja cerita pasal kupt..sedikit sebanyak mengenai salah seorang sahabt yang sayangi...hehe

Seterusnya, hadiah hari lahirku...inilah hadiahku..
mekaseh kepada pemberi hadiah ini..satu dan the only one hadiah yang aku terima sempena hari lahirku kali ini..
saya SUKAAA SANGAT2!!
Hehehe siap ada gambar domo kun...dengan warna kuning..my favourite colour! 
Wowww!! 
Amazing! 
Hehehe.
Suka sangat2...!
hehehehhe..
mekaseh awak di sanaa...!  +___+








Katahatiku 1: to miss RerAMe , mekaseh sangat2 tau! :)
Katahatiku 2: jutaan terima kasih kepada rakan2 yang beri ucapan kat mukabuku tempoh hari..
Katahatiku 3: sedikit kecil hati pada hari itu, tapi takpa la..dah besar2 ni, berfikiran matang ok..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...