Pages

Thursday, June 23, 2011

setelah sekian lama...

assalamualikum..

setelah sekian lama...tajuk entri cam gempak je kan..haha
memang aku pon dah agak lama tak merajinkan diri mengupdate diri kat alam maya ini..
sibuk2! haha

kali ini aku kembali dengan berwajah baru *merujuk kepada belog ini ok..
aku masih macam dulu..hehe*
setelah sekian lama, aku tak tukar layout blog ini..sekarang....
apa macam...?? 
ok tak layout ini..??
ok..?
tak ok..?
pepon..tak kisah la..nak jugak guna yang ini..
haha


okeh..jom update status aku sepintas lalu ..
sekarang macam biasa, semua pelajar2 uni sedang bercuti sampai bulan SEPTEMBER..*lame wooo*
aku selalu juga ulang alik ke uni aku..sebab join program2..hehe..

tu jer nak cakap...sekian..~hihi.. >_<


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...