Pages

Saturday, May 28, 2011

Sudah ku Tawan Dusun Eco Resort !! ngeh3 :P

bismillahirrahmanirrahim..
ASSALAMUAALIKUM 
semua warga2 alam maya..
apa kabar hari ini..?
sudah makan ke belum?
sudah mandi ke belum?
sudah telefon mak ayah untuk bertanya kabar??

marilah bersama2 jalankan tugas kita pada hari ini dengan senyuman dan syukur kepada Ilahi 
kerana masih di beri peluang untuk bernafas hingga ke hari ini..
manalah tau kan, entah2 esok lusa sudah tak dapat nak melihat alam dunia ini, 
tak dapat nak menjenguk dan menulis coretan2 di alam maya ini..
huhu..sedikit tazkirah kepada diri sendiri dan 
sesiapa yang sudi untuk membaca blog ini..

okeh, jom masuk ke enti kali ini.
hehe..
program: Fast Minds
tarikh : 13 -16 mei 2011
tempat: Dusun Eco Resort [ klick di sini]
peserta : 132pelajar ump
komen aku pasal program kat sini :
>  aku dah pernah sampai kat sini dulu..waktu tingkatan 3, untuk program motivasi
>  agak terkejut bila dapat tau yang kami kene berjalan kaki sejauh 250 km(mendaki bukit) untuk ke tapak   utama DUsun eco resort..perghhhh..!!!huhu
>  paling best camp commander kami amat relax + cool beb!! cayalah En.Rahman! u are the best!! sejujurnya, pendekatan yang digunakan memang sewajarnya sebagai seorang mahasiswa..bukan seorang pelajar.terima kasih en.rahman! =)

jom layan gambar2 ketika di sana.. (^_^)
 sesi gerak kerja..fokus..fokus..


barisan urusetia yang jabatan Hal Ehwal Pelajar dan Alumni




abang-abang fasi ..hihi
akak-akak fasi yang sibuk nak berposing jugak.. wee :D
ikrar sebagai fasilitator minggu induksi siswa, MINDS 2011
Universiti Malaysia Pahang



::TAMAT::


katahatiku 1: camping yang best! group six(6) G double O D J O B..goodjob..goodjob..!
katahatiku 2: ade banyak cerita nak di update..nanti aku story sikit2 ea..hehe 
katahatiku 3: daa~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...