Pages

Saturday, May 28, 2011

hari merehatkan minda =)

assalamualaikum =) 

semenjak aku sampai di uni aku , hari ini adalah hari yang paling bahagia..
sebab tak ada gerak kerja untuk MINDS ..hehehe..

dari pagi asyik dengan menyibukkan diri dengan tengok movie jepun*walaupun dah pernah tengok dah sebelum nie, tapi layan jer* hehehe..tajuk movie tuh, "1 LITER OF TEARS"..
serius..giler sedih lar cerita nie..boleh nangis sampai bergelen2 air mata keluar..
cube lar korang cari cerita nie..huhu.

        Diary of Kitou Aya . One Litre of Tears






 next..
petang pula aku merajinkan diri dengan ikut fazir a.k.a fazira
pusing-pusing uni..secara semulajadi jer..naik kaki masing2..hehe..

antara yang sempat snap tadi..

 bunga yang cantik..hihi *macam xda gambar lain nak ambil* haha =D




ni lar pemilik bunga di atas..hehehe

 

fazir dan bunga dan pokok...
hiihihi >_<


katahatiku 1: sekalung perhargaan kepada fazir kerana sudi jalan2 , sembang2, dan gelak2 ngan saya tadi ea..hihihi..jasamu di kenang..bila2 free nanti, kita pusing2 guna basikal uni pula ea..hehe =)

1 comment:

Miss RerAmE said...

tocei2 kerne menyemakkan velog anda dengan gmba chantekkk saye..ngeh3
terima ksih gak sbb m'low'kan setenress saye..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...