Pages

Monday, May 30, 2011

cerita siri 3: hantar adik..! wee =P

bismillahirrahmanirrahim

sambungan dari cerita siri dua..
tanggal 23 mei 2011, adik aku NORU HIDA ALIAS akan mulakan hidup sebgai seorang pelajar kolej matrikulasi di Kolej Matrikulasi Selangor, yang terletak di Banting, Selangor..
sejujurnya, ingatkan aku dah tak sempat nak pergi ikut hantar dia, tapi oleh sebab aku ikut abang Zul balik rumah *dalam cerita siri 2* , yang tak sempat pon jadi sempat..hehehe

kami bertolak dari keratong awal lam kul 10 pg..ingatkan nak singgah seremban, tengok azah. malangnya tak jadi*rujuk cerita siri 2 lagi*..jadi abang Zul terus ke Kuala Lumpur..mula2 singgah rumah akak Azue kat Cheras..malam nya tu, tido rumah akak Nita kat Sungai Besi..dekat jer rumah akak2 aku ni..

pastu, esoknya, kami pergi pula ke Shah Alam..rumah abang Pozi..sebenarnya. yang akan hantar adik pergi daftar ialah abang Pozi..tapi dah alang2 pergi kL, kami biasanya akan singgah umah keluarga2 kat sana dulu..hehehe..

petang tu, abang Zul pon balik semula ke Skudai..sebab, tak dapat cuti hari Isnin, jadi kene lar ulang alik..dari skudai, balik keratong..pastu pergi kL, pastu pergi Shah Alam..kemudian balik semula ke Skudai..
dengar pon daa letih kan..bayangkan , aku pon dapat rasa betapa letihnya abang Zul drive sorang2..
almaklumlah, nak harapkan aku..hehehe..i'm sorry la bro..aden takdo lagi lesen ni haa..hehe..tungguu aden amek lesen..nanti aden bawok yoo..


 JOM LAYAN GAMBAR..~
+_____+


KUALA LUMPUR..!!!


 elyana amani..anak akak Azue....
chomey2..! >_<



 hehe..posing2..nak amek gambar potret nie..
rambut tocang cam pokok kelapa tu yang paling berkenan..haha =P




 nur alya qaisara..anak akak Nita..sekali tengok cam laki2 daa..hehe
tapi ni memang perempuan tau..jangan silap2..hehe =_='



 abang Zul dan alya..sebelum gerak ke Shah Alam




nga kusyuk main..jangan kacauu..hihi =P


bonda*maap,snap gambar separuh ajer..hehe* dan alya




KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR


 NORU HIDA binti ALIAS



rombongan abang Pozi dan anak2 nya..adam dan yusuf



 muka bahagia + semangat berkobar-kobar nak pergi mendaftarkan diri bersama bonda..
haha =__=



 aweks2 cun...hehehe..ramai orang kata kami ni kembar??
apa kata korang...??
betul ker?
hurmm..bese2 jer jer aku tengok..
haha =_='




harta karun hak milik kekal hida..berat kut kena angkut pergi naik tingkat 2..adoyaii..hahaha =D
 cop katil tepi tingkap..kata nya senang..cerah sikit..
sama cam aku..aku pon suka tepi tingkap..udara keluar masuk dan cerah..
*tetibe jer , nak jugakkk pasal aku*
hahahah +___+



okeh, rasanya sampai sini jer cerita bersiri aku..hahaha +D dah tak da idea nak cerita..yang hal remeh temeh tu , tak perlu laa kut nak cerita skali..simpan diam2 dalam hati sudah..
heheheh
sekian sahaja cerita bersiri aku..
 terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca..
just want to share something at here, if u like, u can read and post comments..
if don't, u can move to other blog..cewahh..berkata-kata omputih plak york..haha..


SEKIAN...DAAA~


katahatiku 1: hida, enjoy your life at there..live life to the fullest!! hehe =_=
katahatiku 2: windu zaman matrik aku dulu..rasenye waktu tu lah yang banyak wat aku jadi lebih matang..















2 comments:

Rafiqa said...

Cik mamal,ngs tk sblm blik tu?hehee....

cikmamal said...

hehe..mane de nangis..i orang kuat tau..hik3 :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...