Pages

Sunday, May 29, 2011

cerita siri 1: konvensyen Pemadam..

bismillahirrahmanirraim..

sejujurnya, minggu lepas macam2 tempat aku pergi, dalam masa 5 hari..hehe..
hebat tak? aku pon tak sangka, tempat yang tak pernah aku terfikir nak pergi pon aku pergi jugak..hehehe..dahsyat..dahsyat...
okeh jom melangkah masuk ke cerita aku ini..

Program : KONVENSYEN KELAB   PEMADAM IPT 2011
Tarikh : 20-22 mei 2011
Tempat : Universiti Teknologi Malaysia, Johor.

untuk makluman korang, Pemadam ini ialah Persatuan Mencegah Dadah Malaysia ..

 banner

 pentas yang cantik..ni dalam dewan sultan iskandar




 gula-gula nips yang menjadi bahan tuk kami makan..hehehe..

keseluruhan, program ni best jugak..walaupon aku tak sempat nak rasai semua slot yang ade,
sebab balik umah awal..
tapi banyak jugak ilmu yang aku dapat..alahmdulillah.. =)
tibe2 jugak kan,lepas dengar pelbagai ceramah,
mula lar timbul rasa insaf, rase nak tolong insan yang kurang bernasib baEk, pastu nak join progam2 Pemadam lagi.
tapi biasa lar kan..harap2 perasaan ini kekal lame..hehehe
bukan hanya hangat2 tahi ayam.
hehe.


okeh, takat ni jer nak kongsi..nanti aku sambung lagi..daa~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...