Pages

Tuesday, April 5, 2011

kOi anOk PahAnG..!!+__+

bismillahirrahmanirrahim..

31 MAC 2011
hehehe..dengan bangga nya aku mengisytiharkan tanpa segan dan silu..

koi anok pahang aok me..!! 
haha..
lau di translate bahasa melayu baku..

saya anak pahang, awak semua..!!

hehe..tetibe semangat kenegerian plak..
haha 

baru-baru nie aku ada join satu program anjuran kelab Sekretariat Mahasiswa Anak-anak Pahang..
setelah sekian lama, aku tak nyanyi lahu negeri sendiri..
aku punyer lar bersungguh2 nyanyi waktu pembukaan program ni..
heheehe..rindu kott!! haha

jom layan gambar2 bawah nie





 banner





 barisan ahlijawatankuasa yang berusaha gigih tok menjayakan program ini..





 SYABAS!!  ^_^










 jemputlah masuk aok me.. +_+







 riang ria anak-anak pahang..







 gambar kenangan setelah abes bersembang2..hehe








yeahhh!! kami anak pahang!!
lau korang habat cube cari mana satu aku..??
hik3 :P




seterusnya...
lau nak maklumat lebih, klik je link kat bawah k..








hehhe..sampai sini jelar..malas nak cerita panjang lebar..haha
len kali jumpa lagi ok! 


daa




katahatiku1 : ~Perkataan Pahang Hari Ini.. Bahasa Ganti Diri..~ 
Aok maknenye Awak... 
Koi atau Keh maknenye Saya... 
Kome maknenye Kami... 
Deme maknenye Mereka...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...