Pages

Sunday, March 20, 2011

2 hARi, 1mALaM..ngeh3.. ;P

ASSALAMUALAIKUM..!
selamat datang pada hari aHad, penghujung hari minggu..
hehehhe



ALHAMDULILLAH..
SUBHANALLAH..
ALLAHUAKBAR..
LAAILAHAILLALLAH..
ASTAGRFIRALLAHALAZIM..

hee..sedikit sebanyak bermunajat pada Maha Pencipta pada pagi2 ini..




jommm..teruskan deangan entri aku pada pagi ini..
2 hari, 1 malam..
pergi mana?
buat apa?
dengan siapa?
ramai ker orang pergi ?
best ke?



hahahhaha..
jawapan nye mudah saja.
yeahhhhh! hari jumaat lepas aku menyertai percutiaan
yang seriously buat aku tak duduk diam
ke
teratak kediaman sendiri..
rumah tercinta di keratong.
hahaha..
sebelum ini, aku tak pernah lagi balik umah sendiri, hanya untuk 2 hari 1 malam.
hehehhe..paling koman pon aku balik petang khamis,sampai hari ahad..
semalam r, buang tebiat aku nak balik umah..
lagipon kak nita ku de pesan suruh selalu balik rumah..
memandangkan hanya ada bonda dan ayahanda di rumah,
adikku pula sedang berkursus di KelanaJaya..
hari selasa ini, bru abes kursus..
pastu, bonda pula yang masih tak sihat2 ,
menguatkan hasrat ku untuk menjenguk mereka di rumah..
heheheh



tapi yang berbeza nya. kali ini aku balik dengan Idayah..
salah seorang rakan kelas aku, yang merupakan salah seorang ahli kelab jalan2 aku..kelab yang tak sah..hanya untuk kami2 saje.. 
hahaha



tambahan pula,
rakan2 rapat yang lain semua tiada di uni aku..
wani, balik umah di kelantan
yani, pergi ke selangor ade program under MpPmajlis perwakilan pelajar
aku pula nak balik umah, terinagt kat Idayah yang tinggal sorang2 ..takda geng di uni
teros aku ,mengajak pulang ke umah aku..
 idayah pula, ON jer..hahah
sanggup ponteng kelas bI nye kowt..hahah
semart r kamoo supik rokrak!! 
hahahha






jomm..layannn~

sempat untuk merasa buah nangka dari kebun ayahandaku






 berposing2 sebelum keluar berjalan2 di kawasan rumahku yang takda benda yang menarik sangat pon
hehehhe






tak da koje daa..pagar umah pon bleh dijadikan tempat nak posing2..hahaha






wajah bahagia Idayah sebelum meninggal kan teratak ku untuk pulang ke uni..








~SEKIAN~






katahatiku1 : semoga datang lagi k, supik! hehehhe
katahatiku2 : Fazir, sowie..amal tak gatu pon yang amal pon balik umah..hehehe
saje xmo jeles kan fazir jer..heheh
katahatiku3 : fini..!! i pon balik umah jugak! hahaha :D


6 comments:

cikmamal said...

heee... :P

Anonymous said...

huaahuaahuaa..hahaha :D

Anonymous said...

time ksih sgt2 kpd supik gelenyar!!!sbb sudi mnjempot teman ke umah:D kngan yg x kn sye lpe kn,,,hahaha,,psing 1 keratong 2..caya la..bab jln2 nie,,xde mkne nye den menolak,,bise la,,jaoh perjalanan luas pemandangan,,yeaahh!!susoh bebeno nk mgomen,,hehehe

cikmamal said...

> supik rokrak!!
hahaha..berjaya jugak akhirnya..
hehehehe
len kali datang r ag keratong k..hik3.. :D

Miss RerAmE said...

maap anda x ditime..kne blnje..cpat3...!!!!!!!!!!!!

cikmamal said...

> miss rerame

hahaha.alaa..plisss..plissss..maafkan kami..jeng jeng jenggg...maafkan kami..jeng ..jeng..jengg..
maafkan kamiii...lalallala~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...