Pages

Tuesday, February 8, 2011

sudah 1 tahun lar ;) :::siri 2:::

assalamualaikum..
semoga semua sihat sentiasa denagn izinNYA..
aminn..

okeh, seperti yang dijanjikan,
jom sambung crita aku dan dia.
 sejujur-jujurnya, lepas daripada aku selidik punyer selidik, tengok gambar dan macam2 lagi
akhirnya, aku pon menalefon sahabat eXskola menengah aku tu.
bertanyakan tentang dia yang cukup misteri bagi aku.
hurmm..setelah mendengar penjelasan yang panjang lebar 
kompem! 110% ..!! aku memang tak kenal dia.
huahuahuahua.. :D

tapi entah lar..mungkin takdir ILAHI yang menjodohkan kami untuk mengikat ukhuwah persahabatan
aku pon layan jer..sembang2, berkenalan, tanya nama, asal usul, adik beradik. nama panggilan, dan macam2 lagi..cam orang baru nak bercinta pulak..hehe.
dari mukabuku facebook, kami pon saling berYM..
mungkin lebih menarik..siap ada emotion yang comel2..
boleh main2 tukar environment,
boleh lukis2 karton
pastu boleh calling2..heheh
dan banyak lagi lar.ehehehe
comey jer..
                       gambar 1: hehe..orang2 kat sawah..



gambar 2: ermm..xtau lar gambar apa nie sebenarnaya..haha..



gambar 3: lukisan abstrak..ehehe

gambar 4: lukisan abstrak 2..hahah :D


 dari Ym baru lar aku lebih mengenali dirinya..
memanggil diri nya sebagai " koya "bukan nama sebenar
 hehehehe
ermm, aku tak brapa pandai nak terangkan camna koya nie..
...subjektif..
hehehe
tapi yang pasti,
berkawan dengan nya buat aku senang..
berkawan dengannya buat aku gelak ketawa,
berkawan dengannya buat aku kecik ati, merajuk,
berkawan dengannya buat aku lebih mengenal erti kehidupan di luar sana,
berkawan dengannya buat aku rasa bersyukur amat dengan kehidupan aku sekarang,
berkawan dengannya buat aku rasa sayang padanya
berkawan dengannya juga, buat aku rasa tak akan memutuskan ikatan persahabatan kami,
dan akhir sekali..
berkawan dengannya buat aku teringat pada sahabat yang pernah aku sayang pada suatu ketika dahulu.



dan sekarang, kami masih belum berjumpa.
hanya 
ber"sms", ber "chatting", ber cakap menggunakan telefon..
hebat kan..hehehe..
aku pon x sangka kitaorang masih lagi berhubung walaupon masing2 belajar uni yang berbeza dan
berbeza bidang.
tapi, aku tak kisah..selagi hayat dikandung badan, insyaAllah, dengan izinNYA kami akan berjumpa 1 hari nanti..
yang penting sekarang, aku hanya mampu berdoa agar persahabatn kami terus kukuh
ditelan arus kemodenan dan arus kesibukan dengan kehidupan masing2 
perghhh..! ayat tak bleh blah..muahahah :D
akhir kata...

I LOVE U, AKAK..
INDEED..!!!






2 comments:

Miss RerAmE said...

amal2...macam2 yeah:)

cikmamal said...

@ Miss RerAmE..

hehehhe..fazirrr..!!! hehe
i mish3..u lahhh..!
bile ek kite nak jumpe..

aishhh...malu r ble fazir bace entri amal..
*sambil senyum sipu2 * muhahahah :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...