Pages

Saturday, January 29, 2011

saya Ade Mr.Domo..aWaK Ade??hehe

assalamualaikum..

entri kali ini akan aku perkenalkan ahli keluarga baru yang aku sayangi sampai bile2.
credits to the owner y sanggup kasi mR.dOMo yang chomey ini..
hehe..
suka sgt100x!
hehe
jom berkenalan ngn mR.DoMO ini..



gambar 1: mr.Domo yang sedang lapar..hihihi







gambar 2: mR.Domo dan bayang-bayang nya..
hoohoo..takut x?!!








gambar 3: mR.Domo sedang ketawa..hahahahah :D







gambar 4: mR.DoMo  yang kurus kering..slim world..!
hehehhe +____+








gambar 5: mR.DomO dalam gelap gelita..alamakk! letrik xda..tp mata mR.Domo
tetap cantik berseri2..hik3.. =P







gambar 6: mata Mr.doMo yang bersinar-sinar..1 pink, 1 biru..cayalahhh!!











gambar 7: mR.dOmo dari angle bawah..
cute nyee!! +_+








gambar 8: ini lah mr.Domo yang ori..tanpa di edit apa2..
hehe..chomey kan3 ?








gambar 9: edit lagi..hehehe

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






gambar 10: i LUV u Mr.DoMO..! indeed!!
&
i realy LUV ANIEMAH! indeed!!




NEXT..!!


okies! sudah habis part gambar2..meh aku nak story mory sikit pasal mR.domo ini.
sebenarnya aku pon tak tahu sangat salah silah kartun mr.domo nie..
aku tahu pon sebab, member aku ni si ANIEMAHH minat sangat kat patung DOMO.
sampai teman lelakinya kasi hadiah patung domo lagi tuhh..
hee..wink..winkk!..
setelah aku menyiasat
Mr.DOMO nie karton buatan JEPUN sebenarnya..
..ooooo..

bawah nie ada sedikit tontonan video untuk korang tengok..
kalau tak puas ati nak tahu lebih2.
korang siasatlah sendiri k!
hehehe



video

lagu tema kartun DOMO
kalau tak boleh tengok.. tekan link ini
[link]





video

hehehe..DOMO dance!
[link]





katahatiku 1: hehehe..saya dah ada mR.dOmo lahhh!! hehe
katahatiku 2: trima kasih banyak100x! coz kenal kan aku dengan mR.DomO yang cool ini.
katahatiku 3: peringatan..kalau rasa tak dengar sangat lagu DOMO, boleh lar stop@ pause kat lagu blog ini ea..kat kawasan "LAYAN"..tQ.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...