Pages

Saturday, December 18, 2010

boLeh TAk....

bismillahirrahmanirrahim..

pertamanya..alhamdulillah, syukur pada Allah kerna aku masih lagi di beri peluang untuk bernafas 
hingga ke saat ini..manalah tau kan..tup2..esok aku dah tak dapat nak buka mata untuk melihat alam ini lagi.
hanya mampu redha dengan ketentuan ILAHI...

okeh.kali ini entri yang bakal di taip oleh jari jemari ku tak mempunya motif..
mungkin sedikit luahan perasaan..hehe..maklum lah aku hanya manusia biasa..huhuhu..

hmm..penat dan penat...dan penat..
aku mungkin sahabat yang tak berapa nak baik untuk rakan2 ku.
yup, dengan perangai aku yang agak tidak berapa nak  >penyabar..*kengkadang lar*
>moody* ikut suasana*
>agak tak byk cakap
><
= tak suka orang 
>kurang ajar ngan aku
>biadap
>cakap ikut suka hati
>tak fikir perasaan orang len

tapi...aku seorang yang amat mementingkan persahabatan..
aku sayang sumer kawan2 aku * kecuali yang tertentu*
aku akan cube jadi 
sahabat yang terbaik
sahabat yang memahami
sahabat yang sentiasa ada ketika korang memerlukan pertolongan
dan sebagainya.

tapi..*lagi* aku tak mungkin lari dari masalah juga..
dan 
aku harap mereka ada untuk aku.
ada ..
walaupon sekejap
3 minit  pon jadi lar
hanya untuk mendengar rintihan aku.



katahatiku 1: hmm..tak tau ape motif entri nie..jadiii,layan jer k.hee
katahatiku 2: cemburu melihat rakan ku yang mempunyai sahabat ketika suka dan duka
katahatiku 3: masih mencari..mungkin da jumpa tapi tak pasti lagi.harap-harap lah.....
katahatiku 4: hargai sahabat di sisi anda..;)

2 comments:

ɐɥs+ɐɟ said...

salam^^
kadang2 mmg susah kan nak cari shbt suka dan duka.
Alhamdulillah, sy memilikinya. Klu nak kekalkn prshbtn, pastikan tiada hasad dengki, ego, kena cepat beralah dlm apa2 hal.. Biar org buat kita, jgn kita buat org kan.. Semoga kita sama-sama bersahabat utk dpt keredhaanNya. . .
Smile Always n Keep Blogging tau ;)

cikmamal said...

wasalam...
thanx for ur advice..
insyaAllah, t sy cuba amalkan..
hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...