Pages

Thursday, October 21, 2010

...jari jemariku menari sebentar ..

ASSALAMUALAIKUM...
alhamdulillah ke hadrat Ilahi aku masih ag mampu untuk bernafas sehingga saat ini..masih di beri peluang untuk menginsafkan diri yang sedang leka sal mengejar hal duniawi..sedikit sebanyak alpa tentang tujuan utama ALLAH SWT menjadikan manusia sebagai khalifah muka bumi ini..
..subhanallah...semoga diriku ni mampu untuk membahagikn masa untuk duniawi& akhirat nanti disamping juga mencari keredha an ILAHI..amin..

dah lame rasenye aku tak menari tari jari jemari aku untuk menulis cerita di sini..
almaklumlah tugasan ku yang semakin banyak sempena nak abes sem nie.
dengan report nyer, test, quiz, presentation, dan macam2 lah..
huhu..
tapi bese lah tu kan..iedup sebagai student mesti r bergelimpangan dengan kerja2 sebegitu rupa
lau x..haishhh..xtau lar cek nak habaq apa nih...*aceceehh jd org utara jap* 
hehe..

antara program2 yang aku join dinner + dean's list tok jabatan pengurusan teknologi
pastu nagn program bank buku..anjuran fakulti aku gak..

t len kali aku cari masa tok update gambar2 majlis tu.
tungguuu...

rasenye, pai sini jer coretan aku..sebenarnye ade banyak menda nak d kongsikan kat blog nie..
tapi de sebabkan kan masa yang amat mencemburui manusia pada zaman nie.
haishhh..terpakse r mengundur diri dulu..
xpe2..len kali sambung ag.
hehe..

::WASSALAM::

katahatiku 1: semoga Allah memberi ku semangat dan hidayah dalam meneruskan perjuangan menuntut ilmu 
nie..aminnn.

4 comments:

Aniza said...

salam. terima kasih singgah di blog saya.
saya pun pernah melalui hari2 di universiti. pengisian masa dan penglibatan dalam pelbagai aktiviti sangat baik untuk siswa/siswi mencari keyakinan membina identiti. semoga berjaya dan kekal tabah ^_^

cikmamal said...

wasalam.
okeh,no problem..
insyaAllah,
semoga berjaya juga. ;)

sayabudakbarubelajar said...

comel mal...berkenan aku kat blog ko. nak ciplak ley?hahaha..

cikmamal said...

saya budak baru belajar..
naa..!
hehe..
xiexie..
trimas..

oit..ne leh ciplak2..t polis tangkap.haha..
xde r..sile lar amek y mane berkenan ea..;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...