Pages

Monday, August 9, 2010

hari yang menyebuk..hohoo..

bismillahirrahmanirahim..

alhamdulillah, syukur kepada yang Maha Esa kerna diriku masih dapat bernafas denagn sempurna lagi pada hari ini..alhamdulillah..=) hari2 yang amat sebuk pada sabtu n ahad yang lepas..
diriku ini bagaikan tak mampu setelah selesai kedua2 program tersebut.malam semalam(ahad) setelah dinner azah aku teros menglandingkan diri ini atas katilku setelah makan nasi goreng kampung( x abes gak) n telan penadol( sampai terbatuk2 nak telan punyer pasal) n minum air( tok pakse panadol tu turon nagn selamat nye ke lam perut ak nieh ) huhu..begitu mencabar..:( 
teros tido dr kul 8mlm tu pai lah kul 12.30 mlm baru bangon balik..cuci2 muka..segarkan diri sket n wat tutorial finance yang langsung tak d sentuh ag tue..sok pagi nak kane discuss lak..huhu..

ape yang menyebabkan diri aku pai begitu..?? haaa! ni gara2 terlampau aktif..duk pakse sangat diri nie wat tu lahh, wat nie lahh..jadi fasilitataor lah..jadi ajk aktiviti lahh..macam2..haishh~ uhuhu..
tapi dr sume2 ni..result nye, amat syokk~ gumbira..seronok..dapat kenal ramai orang2 baru(junior aku n dak UTHM yang datang wt lawatan)
berbaloi2..~

petang nie aku akan mengulas program yang aku join ari ahad yang lepas..
1 PM, 1 HATI, 1 FAMILY..

program nie di anjurkan oleh geng2 kami (pelajar taun 2).khas untuk pelajar2 kos aku. project managemant engineering.objektif untuk merapatkan silaturahim antara kami dan junior kami(student taun 1).
walaupon mula2 keciwa ngan junior x ramai yang datang pada mulanyer . tapi azam yang tekad tetap mahu meneruskan program tersebut.butiran tentang program:
tarikh: 8 Ogus 2010(ahad)
jam : 8pg- 1.30 ptg
tempat: padang d sebelah komplex sukan, ump
anjuran: student 2nd year PM

seterusnye aku x mau menaip panjang2..korang tengok2 lah gambar2 yang di snap + candid yang photographer kami amek rituu( thanx to mira anis) ^^ 
gud job gurl! ^^

dari kanan : .ashroy...shahrul .
pengarah program n pembantu nyer
 ajk2 pengangkut hadiah dari hostel ke padang..hohoo
brisan hadapan: pipah, amira, azah
brisan blkang: mira anis, yani, wani, tirah, mamal



 gambar2 kiri atas : berdiskusi..bad, adib, azim, jue
kiri bawah: azah..hamper nie sume saya yang punyer..!! hoho liauu..=P
atas kanan: azim, mejohh..besau nyer tali niehh.
 bawah kanan : ajk penting mira( photograhper) n tirah(makanan)


senior2 yang sungguh bersemangat! 
gud job guys!! =P

adik2 yang tak sabar nak mula...senyum sokmo1 ^__^

...aktiviti bermula...

berkumpul..sesi pengagihan kumpulan..pastu warming up sket2..
 
pemberian amanah kpda setiap kumpulan.telor mentah 1 bijik.jaga baek2 tau..

 AKTIVITI 1:  dadu beracun
                          AKTIVITI 2 :  tongkat mabuk                            AKTIVITI 3: menghias pengantin




 AKTIVITI 4: susun barang

 
AKTIVITI TERAKHIR:  TARIK TALI

::The EnD::

katahatiku1: wah2..ak terlupa ag satu aktiviti..belon kasih..huhu..xde gamabr y leh upload..len kali lau daa jumpe aku kan upload.
katahatiku2: syookk~ w'pon rase cam nak demam teros petang tue..wahaha..;P
katahatiku3: thanx to sume2 yang menjayakan program nie..espeacially to project manager program nie..ashroy! nice one! 
katahatiku4: lame gile aku nak publish cite nieh..nak tgu upload gmbr..nak kene taip2 lak..haishh~
katahatiku5: nie cite ari ahad..pasal program ri sabtu len kali aku publish k..nga kumpul gambar2 dulu..
katahatiku6: gamabr2 nie daa lari r nagn die nyer huraian..adeihh~ harap kome2 yang bace nie paham2 jela ea..yang x paham pon, wat2 r paham..haha..
katahatiku6: cau dolu..len kali sambung..daa~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...