Pages

Monday, January 11, 2010

kisah putera kecil ku..^_^


Bismillah…
Kali nie aku nak memperkenalkan putera kecik lam keluarga aku..maksudnye anak sedara laa..
Aku daa ade ramai anak sedara..kalo nak kire pon kene pk betul2, takut kang ade yang tertinggal..hehehe..daa ramai sangat da..jap eh bia aka kira jap…hmm..kalo campur bakal anak sedara aku, sekarang aku dah ade seramai 15 orang ..waaa! huhu~
Tapi kali nie aku nak cakap pasal sorang jer..yang agak special  lam keluarga kitaorng..bukan nyer “special” dari segi kesihatan laa, tapi ade lah..hal yang agak mengambil mase panjang kalo nak diceritekan..jadi lupekan ajer laa..n aku rase biarlah ia jadi rahsia family aku aje..
Hazim nie anak tunggal lam famiy abang padil n kak liza..lahir kat johor..sekarang nie daa 1 taun 11 bulan..hehe..lepas nie mari kite tonton gambar aksi2 hazim waktu tak g taska pada suatu hari..hehehe..
 

 snap sebelum hazim memulakan kerja nya..hehe..

sibuk nye die..

tekun dengan mainan nya..
xbleh kacau..


 
tiba..tiba...caakkk!!hehe...=P
 
 hasil ketekunan nya..
 
antara barang mainan hazim..cukup sempoi n simple..hehe..










2 comments:

ina_wardah said...

amal... comel.....
ina x tahu bla lg ..hehe

seorang insan said...

haha...amal mmg chomey..
wakakaka..=P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...